Nabór zgłoszeń do budowy instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na własnych posesjach


Gmina Hażlach rozpoczyna nabór zgłoszeń mieszkańców, którzy chcieliby uczestniczyć w projekcie budowy instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na własnych posesjach. W tym celu Gmina zamierza opracować i złożyć wniosek aplikacyjny o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV: Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii Poddziałanie 4.1.3 Odnawialne źródła energii – konkurs. Z ramienia Gminy Hażlach dokumentację do złożenia wniosku przygotowuje firma Energia Optimum Sp. z o. o.

Wszelkie szczegóły związane z warunkami uczestnictwa w projekcie zawarte są w Regulaminie oraz dokumentach stanowiących załączniki do regulaminu.

Osoby chcące wziąć udział w projekcie prosimy o uważne przeczytanie wszystkich dokumentów, określenie czy posesja spełnia warunki uczestnictwa w projekcie.

Aby uczestniczyć w projekcie należy złożyć wypełnione i podpisane następujące dokumenty:
wypełnioną deklarację udziału w projekcie (Załącznik nr 1 do regulaminu)
ankietę danych Potencjalnego Uczestnika (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Regulaminu),
wypełnioną umowę użyczenia (Załącznik nr 4 do Regulaminu), podpisaną przez wszystkich współwłaścicieli (w dwóch egzemplarzach).
Potwierdzenie wpłaty 200 zł (dwieście złotych 00/100) dla firmy Energia Optimum Sp. z o. o. z siedzibą w Jaworzu, ul. Zaciszna 8/9 nr 27 1560 1111 2107 2262 4156 0001 
z opisem: „Odnawialne źródła energii”.

Podpisane dokumenty można złożyć w terminie do 18.04.2018 roku osobiście w Urzędzie Gminy Hażlach lub wysłać przesyłką pocztową na adres Urzędu Gminy, ul. Główna 57, 
43-419 Hażlach (decyduje data wpływu).

W razie powstania pytań lub wątpliwości dotyczących możliwości udziału w projekcie czy wypełniania danych w dokumentach prosimy o kontakt mailowy:fotowoltaika.hazlach@eopt.pl.

W dniu 18 kwietnia 2018 r. w godzinach od 9.00 do 17.00 w Urzędzie Gminy Hażlach będzie czynny punkt konsultacyjny. W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełniania danych w dokumentach będzie można skorzystać z pomocy.



Regulamin naboru zgłoszeń

Zał. 1 – Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Zał. 2 – Pełnomocnictwo

Zał. 3 – Ankieta danych potencjalnego uczestnika

Zał. 4 – Umowa użyczenia

Zał. 5 – Umowa przedwstępna

Zał. 6 – Oświadczenie dotyczące zasiedlenia budynku w fazie budowy

Zał. 7 – Oświadczenie dotyczące wymiany pokrycia dachowego (eternitu)

Informacje o powietrznych pompach ciepła

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uwaga Mieszkańcy!