Zamarski: będzie remont drogi?


Remont cieszyńskiej części ul. Katowickiej dobiega końca. W czasie, kiedy prace trwały w najlepsze, wielu kierowców jechało ul. Rudawską, a potem ul. Sadową w Zamarskach. Taki stan rzeczy nie wpłynął zbyt dobrze na stan nawierzchni tych dróg.

Jak już informowaliśmy, to nie koniec remontu Katowickiej. Prace na jej odcinku biegnącym przez las parchów trwają i nadal widać wiele samochodów, które przemieszczają się objazdem przez Zamarski. Dlatego też sprawdziliśmy, jak wygląda komunikacja na tej trasie.

Trzeba przyznać, że ul. Rudowska biegnąca od Cieszyna przez Zamarski została wyłożona nową nawierzchnią. Jak jednak przyznaje wójt gminy Hażlach Grzegorz Sikorski, droga ta jest niezakończoną inwestycją. Została położona pierwsza nawierzchnia, żeby droga była przejezdna. I dodaje - będzie jeszcze lepiej, ponieważ zostaną wykonane mijanki i odwodnienia, a ponadto zostanie położona jeszcze jedna warstwa ścieralna asfaltu.

Warto zaznaczyć, iż fundusze na ten remont, a także wiele innych na terenie gminy zostały pozyskane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich realizowanego przez Zarząd Województwa Śląskiego, który w 2016 roku przyznał Hażlachowi blisko 5 mln złotych.

Jak widać na załączonych pod tekstem zdjęciach, w zdecydowanie gorszym stanie znajduje się ulica Sadowa, która kończy się skrzyżowaniem z ul. Katowicką. Jak zauważa wójt Grzegorz Sikorski- ta inwestycja została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich został wykonany w 2017 lub 2018 roku. Początkowy fragment tej ulicy posiada już nową 7nawierzchnię (co widać na zdjęciu poniżej - przyp. red.), natomiast pozostała część jest nieruszona, ponieważ tam będzie wykonywana kanalizacja, więc niegospodarnie byłoby tam kłaść nowy asfalt, a potem go rozcinać.

Jak się dowiedzieliśmy, remont kanalizacji na tym odcinku będzie wykonywany na początku przyszłego roku, niedługo po zakończeniu robót drogowych na ulicy Katowickiej biegnącej przez las (termin przewidziany jest na połowę grudnia). Związane jest to oczywiście z faktem używania tej drogi jako objazdu.

(www.ox.pl) Rogers

Komentarze

  1. Zainwestowałem w farby proszkowane za pośrednictwem www.cromadex.pl i nie żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie warto postawić www.cromadex.pl – posiada bardzo wszechstronną ofertę. Warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać po zdjęciach to na pewno ta droga wymaga szybkiego remontu i mam nadzieję, że jest już po nim. W końcu tak jak napisano w https://kioskpolis.pl/zly-stan-nawierzchni-czy-przysluguje-wyplata-ubezpieczenia/ w momencie uszkodzenia auta z przyczyn złej nawierzchni można zwrócić się po wypłatę ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jak najbardziej po takiej drodze to na pewno jest ciężko jeździć. Ja również kiedyś miałam sytuację, że jechałam taką drogą i moje auto się popsuło. Jestem zdania, że właśnie w takich sytuacjach warto jest kontaktować się z pomocą drogową https://wawa-hol.pl/ która nam pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takich drogach łatwo o uszkodzenia opon oraz innych komponentów, które uniemożliwiają dalszą jazdę. Warto więc poszukać firm oferujących holowanie oraz naprawy pojazdów na trasie. Do ich grona należy pomoc drogowa https://pomoc-drogowa-warszawa.supermechanik.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście same remonty nawierzchni są niezwykle ważne i moim zdaniem warto jest postawić na kostkę brukową. U mnie takie prace wykonywała firma https://bruk.warszawa.pl/ i całość wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sama droga jest bardzo ważna i ja jestem zdania, że nawet na niektórych trasach można uszkodzić sobie pojazd. W takiej sytuacji warto jest od razu dzwonić po pomoc drogową http://pomocdrogowagdynia.pl/ aby nad odholowano do najbliższego warsztatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie takie rzeczy są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że przed każdym jakimkolwiek wyjazdem dobrze jest mieć numer do sprawdzonej pomocy drogowej. W takich sytuacjach ja zazwyczaj dzwonię do https://holowanie.i-poznan.pl/ i myślę, że to jest najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie same remonty dróg są bardzo istotne i ja jeszcze jestem zdania, ze dość ważne jest właściwe oznakowanie. Na pewno produkcją znaków drogowych od zawsze zajmuje się firma http://drogmal.pl/ i my także już nie raz mieliśmy okazję u nich coś zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno czasami drogi muszą być remontowane, gdyż to przede wszystkim nasze auta się niszczą. Kiedy jednak ktoś chce szybko zbyć swój samochód to wtedy skup aut https://vikingskupaut.pl/ jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie czasami może się zdarzyć, że nasze auto nagle się zatrzyma i nie będzie chciało jechać dalej. W każdym razie wiem, że wtedy wezwanie pomocy drogowej https://wawa-hol.pl/ jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka tygodni temu, podróżując przez Warmię, mój samochód niespodziewanie odmówił posłuszeństwa. Znajdując się w nieznanym miejscu, byłem zaniepokojony, ale szybko znalazłem stronę https://pomocdrogowa.olsztyn.pl/. Obsługa odezwała się natychmiast, a ich ekipa dotarła do mnie w rekordowo krótkim czasie. Dzięki ich profesjonalizmowi i efektywnemu działaniu, mój problem został rozwiązany na miejscu. Polecam ich usługi każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji w okolicach Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Uwaga Mieszkańcy!